Wednesday, February 07, 2007

ကုိယ္႕ကုိယ္ကုိ အလဲထုိးၿခင္း


သူမ ၿပန္လာေတာ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ညေနခင္းက တေရးအိပ္ေနတုန္း ဖ်တ္ခနဲ လန္႔ႏူိးသြားတယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ႔ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔နားကုိကပ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔နာမည္ကုိ ေခၚလုိက္လုိ႔ပါပဲ။ အေသအခ်ာကုိ ႀကားလုိက္ရတာ။ သူမ အဆင္မွ ေၿပရဲ ႔လားလုိ႔ စိတ္ပူမိလုိက္ေသးတယ္။ ႏူိးလာေတာ႔လည္း စိတ္သိပ္မႀကည္ဘူးဗ်ာ။ ဖုန္းဆက္ႀကည္႔ခ်င္လာတယ္။ ဒါေပမယ္႔ စိတ္ကုိၿပန္ထိန္းခ်ဳပ္လုိက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ဒီအခ်ိန္ဆုိရင္ သူမရဲ ႔ ခ်စ္သူနဲ႔ ဖုန္းေၿပာေနမွာေလ။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ ႔ ပူပန္မွုေတြ အေပါစား ရယ္သံေတြႀကားထဲမွာ ေမ်ာလြင္႔သြားမွာ၊ သနားစရာ သတၱ၀ါအၿဖစ္ အၿမင္ခံရမွာ မလုိလားဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ မာနကုိ မကုိးကြယ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ကုိယ္႔အခ်စ္ကုိေတာ႔ လုံး၀တန္ဖုိးထားတယ္။ တစ္ခါႀကဳံဖူးရင္လည္း အသည္းစြဲေနေအာင္မွတ္ထားတတ္တာ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ ႔ ညာဥ္ပဲ။ ကၽြန္ေတာ္႕ကုိ သူမ မလုိအပ္ေတာ႔တာ ေသခ်ာသြားလုိ႔ လက္တြဲၿဖဳတ္ခဲ႔တာပဲ။ မ၀ယ္ခ်င္တဲ႔လူတစ္ေယာက္ကုိ ဇြတ္အတင္းဆက္ေရာင္းေနရင္ ဘာၿဖစ္သြားမလဲ။

“ခင္ဗ်ားရဲ ႔ ပစၥည္းတန္ဖုိးက်သြားတာေပါ႔။”

ကုိယ္႔ပစၥည္းကုိ ကုိယ္ယံုႀကည္သလုိ သူမ်ားယံုေအာင္တန္ဖုိးထိန္းတတ္မွလည္း တန္ဖုိးဆုိတာ ၿဖစ္လာရတယ္ေလ။ နားမလည္လုိ႔ ထြက္သြားရင္ သြားစမ္းပါေစ။ တန္ဖုိးခ်မေရာင္းဘူး။ ေရာင္းရရင္ၿပီးေရာ ဆုိတာထဲမွာ အခ်စ္မပါဘူး။ ဒါကၽြန္ေတာ္႔ရဲ ႔ အခ်စ္နဲ႔ တန္ဖုိးပဲ။

ထားသင္႔တဲ႔မာန တစ္ခုကုိသင္႔ေတာ္ေအာင္ထားတတ္ရင္ တန္ဖုိးဆုိတာ ၿဖစ္လာတယ္။

အၿပင္မွာ အရုိးကြဲမတတ္ေအးေနတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ ႔ အခန္းထဲမွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ႔ရဲ ႔ မာနေတြနဲ႔ ေႏြးေနတယ္။
(Heater ဖြင္႔ထားတာေႀကာင္႔လည္း ပါတာေပါ႔ေလ…)

No comments: