Tuesday, February 06, 2007

ႏွလုံးသားမပါဘဲ ခ်စ္ႀကည္႔


ကၽြန္ေတာ္ သူမကုိ သိပ္သတိရေနခဲ႔တာ ဒီေန႔ဆုိ ( ) ရက္ရွိၿပီ။ သူမနဲ႔ေၿပာခဲ႔တဲ႔ အေႀကာင္းအရာေတြက ခုထိကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲမွာ လန္းဆန္းေနဆဲပဲ။ Computer ထဲမွာ သူမနဲ႔ပတ္သက္တာေတြရွိေနေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဖြင္႔မႀကည္႔ၿဖစ္တာ၊ ဖြင္႔မႀကည္႔ၿဖစ္ဖုိ႔ စိ္တ္ထိန္းခဲ႔တာ ေတာ္ေတာ္ႀကာသြားခဲ႔ၿပီ။

တကယ္ဆုိေ၀းသြားခဲ႔ႀကတာေသခ်ာသြားပါၿပီ။ ႏွလုံးသားထဲမွာ က်န္ရစ္ခဲ႔တဲ႔ရင္ခုန္သံတုိးတုိးေလး တစ္ခ်ဳိ႔ကို နားလည္ေအာင္ ႏွစ္သိမ္႔အားေပးေနရင္း ေလ်ာ႔က်သြားခဲ႔တဲ႔စိတ္အင္အားကုိ ၿပန္လည္ၿဖည္႔တင္းေနရတဲ႔အခ်ိန္အတြင္းမွာ ဘာတစ္ခုမွ ၿဖစ္ေၿမာက္ေအာင္ မလုပ္ႏုိင္ခဲ႔တဲ႔ ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ သိပ္စိတ္မဆုိးခ်င္ေတာ႔ပါဘူး။

သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကအားေပးတာလား၊ ေနာက္တာလားေတာ႔မသိပါဘူး။
“ေဟ႔ေကာင္၊ ႏွလုံးသားမပါဘဲ ခ်စ္ႀကည္႔” တဲ႔။
သူငယ္ခ်င္း၊ အသည္းကြဲရင္ ဆယ္ခါၿပန္ကြဲရဲတယ္။ ရင္ခုန္သံနဲ႔ ထပ္တူမၿပဳဘဲ မခ်စ္တတ္တာေတာ႔ ခြင္႔လႊတ္ကြာ။
ဒီလုိနဲ႔အသည္းကြဲခဲ႔ေပါင္းလည္းမ်ားၿပီ။
ဘုိဘုိရဲ ႔ “မင္းမွန္ပါတယ္” သီခ်င္းထဲကလုိ “ဒီတစ္ခါေနာက္ဆုံးအႀကိမ္ပါ” လုိ႔ေၿပာရမလုိၿဖစ္ေနၿပီဗ်ာ။

ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ အခ်စ္ကုိေလးစားေနဆဲပါ။ အခ်စ္ရဲ ႔စြမ္းအားကုိ ယံုႀကည္ေနဆဲပါ။ အေႀကာင္းမတုိက္ဆုိင္လုိ႔ ေ၀းသြားႀကရေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ သူမကုိ မနာႀကည္းပါဘူး။ သူမရဲ ႔ လုပ္ရပ္ေတြ သိပ္ၿပီးေတာ႔ညွာတာေထာက္ထားခ်င္း မရွိေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္သူမကုိခြင္႔လႊတ္နားလည္ႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနဆဲပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲကဆူးကုိကၽြန္ေတာ္႔ဘာသာ ထြင္ေနရင္း သူမရင္ထဲမွာ ဘာဆူးမွ မက်န္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ညင္ညင္သာသာေလးႀကိဳးစားေပးခဲ႔တာ သူမ ရိပ္မိမွာမဟုတ္ပါဘူးေလ။
အဲဒါကၽြန္ေတာ္႔ရဲ ႔ သူမအေပၚထားရွိတဲ႔ အခ်စ္ပါ…
ငယ္ငယ္တုန္းက ႀကည္႔ခဲ႔တဲ႔ ဒ႑ာရီရုပ္ရွင္ထဲက ေနာက္ဆုံးပိ္တ္ ကဗ်ာေလးကုိ မွတ္မွတ္ရရ တမ္းတမ္းတတ ဆုိညည္းႀကည္႔မိတယ္။

“ခ်စ္သူ႔ႏွူတ္ခမ္း
လြမ္း၍နမ္းလည္း
နမ္းရာမထင္
လြမ္းရာထင္သည္
ရင္မွာၿငိၿပီ
ဒ႑ာရီ…” တဲ႔။

Heart ထိတယ္ဗ်ာ…ကားခနဲပဲ။

No comments: