Thursday, February 08, 2007

မတူညီေသာလႈိင္းလုံးႏွစ္ခု


ဒီေန႔အိမ္ကုိ ၿမန္မာစာေရးပို႔လုိက္တယ္ဗ်ာ။ Online မွာ ခ်ိန္းထားတာ လြဲသြားလုိ႔ စိတ္ေတာင္မေကာင္းဘူး။ Gmail မွာ အစ္မရဲ႔ စာကုိဖတ္လုိက္ရေတာ႔မွ သိရတာ။ Mother ႀကီးက ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ စားစရာေတြ အမ်ားႀကီးထည္႔ေပးလုိက္တယ္တဲ႔ဗ်ာ။ စားရခ်ည္႔ေသးရဲ႔။ ေႀသာ္. မိဘေမတၱာကား အႏႈိင္းအဆမရွိ ႀကီးမားလွပါဘိ။ ရန္ေအာင္သည္လည္း ၿမန္မာအစားအေသာက္မ်ားကုိ အတုိင္းအဆမရွိ လြမ္းဆြတ္ေနပါ၏။

သတင္းဆုိးတစ္ခုလည္း ႀကားရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ cousin အစ္ကုိတစ္ေယာက္ ရုတ္တရက္ဆုံးပါးသြားတယ္တဲ႔။ ပ်ဥ္းမနားမွာ ၿဖစ္သြားတာ။ TB တဲ႔ဗ်ာ။ တုိးတက္ေနတဲ႔ ေခတ္ႀကီးမွာ ဘာမဟုတ္တဲဲ႕ TB ေႀကာင္႔ အသက္တစ္ေခ်ာင္းဆုံးရတာ ႏွေၿမာလုိက္တာဗ်ာ။ အရင္းစစ္ႀကည္႔ေတာ႔ ဓနခ်ဳိ႔တဲ႔မႈနဲ႔ က်န္းမာေရး အသိပညာနည္းပါးမႈပဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မိသားစုနဲ႔ အဆက္အသြယ္ၿပတ္သြားတာ ႀကာၿပီ။ အဆက္အသြယ္သာ မွန္မွန္ရွိခဲ႔ရင္ ဒီလုိမၿဖစ္ေစရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္လုံးရွိေနရက္နဲ႔ ၿဖစ္ရတယ္လုိ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ မခ်မ္းသာေသးပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ cousin ကုိေကာင္းေကာင္းေဆးကုေပးႏုိင္ပါတယ္။ အဓိက က communication ပဲဗ်ာ။ သြားေရာပဲ။

ေနၿပည္ေတာ္လုိ႔ သမုတ္ေနတဲ႔ ေနရာက ရာသီဥတု ႀကမ္းလားမသိပါဘူးဗ်ာ။ ကုိယ္နဲ႔ ဆုိင္ရာဆုိင္ရာေတြရွိရင္ သတိေလးေပးလုိက္ႀကပါဦး။ ေရက အစ က်ိဳေသာက္ဖုိ႔နဲ႔၊ ငွက္မ၀င္ေစဖုိ႔ေပါ႔။ အသက္ဥာဏ္ေစာင္႔တယ္တဲ႔ဗ်ာ။ ဂရုစုိက္ႀကပါ။

ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ cousin နဲ႔ ငယ္ငယ္တုန္းက ေသာင္းက်န္းႀကလုိ႔ ဆရာေတာ္ ႀကိမ္စာေကၽြးတာကုိ မေန႔ညက ၿပန္သတိရရင္း ၀မ္းသာ၀မ္းနည္း ၿဖစ္မိတယ္ဗ်ာ။ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ စုိးႀကီးေရ….

No comments: