Thursday, March 15, 2007

ကၽြန္ေတာ္ေၿပာခ်င္သမွ် ကၽြန္ေတာ္႔ Blog အေႀကာင္း - ၂

အိပ္ယာထဲမ၀င္ခင္ စာနည္းနည္းေရးခ်င္လာတာနဲ႔ ကြန္ၿပဴတာေရွ႔ၿပန္ထုိင္မိတယ္. ကၽြန္ေတာ္႔ဆီကုိလာလည္တဲ႔သူေတြရဲ႔ Blog Address ေတြကိုလုိက္ႀကည္႔ရာက သူတုိ႔ရဲ႔ Blog ေတြနဲ႔ သူတို႔ရဲ႔ အေႀကာင္းေတြကုိ သိလာရုံသာမက သူတို႔နဲ႔ Link ခ်ိတ္ထားတဲ႔ အၿခားေသာ Blogger မ်ားအေႀကာင္းကုိလည္း ေလ႔လာခြင္႔ရခဲ႔တယ္.

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿမန္မာလူမ်ိဳးေတြ တကယ္ကုိ ႀကိဳးစားအားထုတ္ႀကတာပဲ. ကၽြန္ေတာ္ဂုဏ္ယူမိတယ္ဗ်ာ. နိမ္႔က်ေနတဲ႔ ဘ၀ေတြရွိေနေသးတယ္ဆုိတာ လက္ခံပါတယ္. ဒါေပမယ္႔ ကုိယ္စီကုိယ္ဌ ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ ေတာ္ေအာင္တတ္ေအာင္ ႀကိဳးစားရမွာကေတာ႔ ကုိယ္႔တာ၀န္ပဲေလ. ဒီတာ၀န္ကုိေက်ပြန္တဲ႔ ၿမန္မာလူရည္ခၽြန္ပညာတတ္ေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းေၿမာက္မိတယ္

ကၽြန္ေတာ္လည္း blogger ေလာကထဲကုိေရာက္လာတာ မႀကာေသးပါဘူး။ ကုိယ္႔ထက္ေတာ္တဲ႔တတ္တဲ႔သူေတြ လုပ္ထားတဲ႔ Blog Template ေတြ၊ ေရးထားတဲ႔ Computer ပုိင္းဆိုင္ရာ Post ေတြကုိ ဖတ္ႀကည္႔ရင္း ကၽြန္ေတာ္ အားငယ္ခဲ႔ရဖူးတယ္။ Programming ဆုိလည္း ေခ်ာက္တီးေခ်ာက္ခ်က္၊ Hardware ပုိင္းလည္း ကၽြန္ေတာ္သိပ္မသိ၊ CSS Coding ေတြဆုိဘာေတြေရးထားမွန္းကုိ နားမလည္၊ ကၽြန္ေတာ္တတ္တယ္ဆုိတာ ဘာလဲလုိ႔ေတာင္ ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ၿပန္ေမးခဲ႔ရဖူးတယ္။

ငါလုပ္တဲ႔ Blog ဘယ္သူေတြ လာဖတ္မွာလဲ။ ငါ႔ရဲ႔ Blog ကဘယ္ေလာက္မ်ား ဆြဲေဆာင္မႈရွိမွာလဲ ဆုိတဲ႔ စိတ္အားငယ္စရာ အေတြးေတြနဲ႔ေပါ႔။ ေနာက္ၿပီး စီးပြားေရးဆန္ဆန္လည္း ေတြးမိေသးတယ္ေလ။ ငါဒါေတြလုပ္ေနလုိ႔ ဘာအက်ိဳးထူးမလဲ။ ငါ႔အတြက္ ဘာၿပန္ရႏုိင္မလဲ စသည္ၿဖင္႔ေပါ႔…

ေနာက္ဆုံးမွာ ကၽြန္ေတာ္အင္အားတစ္စုံတစ္ရာကုိ ေတြ႔ရွိလုိက္ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ႔ လူတုိင္းမွာ အလွကုိ္ယ္စီရွိတတ္စၿမဲပါ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ အလွကုိ ရွာေဖြေတြ႔ရွိႏုိင္ခဲ႔တယ္ေလ။ ဒါေႀကာင္႔မုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္ညႈိးငယ္တာေတြကုိ အသာသိမ္းထားလိုက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔အတူ Blogger ေလာကႀကီးထဲမွာ က်င္လည္ေနခဲ႔ၿပီ။

ကိုယ္ရသည္မရသည္ထက္ ကုိယ္လုပ္ေပးႏုိင္သည္၊ မေပးႏုိင္သည္ဆုိတာကုိ ႀကည္႔ၿပီး ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ တန္ဖုိးၿဖတ္တတ္လာခဲ႔ၿပီ။

ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ Template ေတြ သိပ္ဆြဲေဆာင္မႈမရွိပါ။ Banner ကုိလည္း idea တစ္ခုေပးထားတာကလြဲလုိ႔ ပုိေကာင္းေအာင္မၿပင္တတ္ေသးပါ။ Blogging နဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ ခက္ခဲနက္နဲတဲ႔ ေမးခြန္းေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္မေၿဖႏုိင္ေသးပါ။

ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ေၿဖႏုိင္တာတစ္ခုေတာ႔ရွိတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ စာဖတ္သူေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ေလးစားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေပးႏုိင္တာေတြကုိ ေပးမယ္။ မေပးႏုိင္ခဲ႔ရင္ေတာင္မွ သူတို႔အတြက္ အသုံး၀င္ႏုိင္မယ္႔ source ေလးေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳးစားရွာေဖြေပးမယ္။

အဲဒါေတြလုပ္တဲ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဘာၿပန္ရမလဲ။ အဲဒီ႔ေမးခြန္းကၿပန္ေၿဖစရာမလုိေတာ႔ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္…

Blog တစ္ခုကုိစလုပ္ဖို႔ အားငယ္ေနသူေတြလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ ဒီ Post ေလးကိုဖတ္ၿပီး အင္အားတစ္စုံတစ္ရာ ရရွိႏုိင္ႀကပါေစဗ်ာ…

2 comments:

Chan Mya Soe said...

ဟုတ္ပါတယ္ ကိုရန္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲဒီလိုမ်ိဳး ခံစားခဲ့ဖူးပါတယ္ :)

Yan said...

ခုလုိမွ်ေ၀ခံစားေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကုိဖုိးခ်မ္း…