Wednesday, March 14, 2007

“သႀကၤန္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္”


“သႀကၤန္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္” တဲ႔ဗ်ာ.
ႀကည္႔ရင္းနဲ႔ အိမ္ကုိၿပန္ခ်င္စိတ္ေတြ အရမ္းၿဖစ္လာတယ္။
လြမ္းတယ္ဗ်ာ….

အားလုံး အပိုင္း ၁၀ ပိုင္းရွိတယ္။ ခံစားႀကည္႔လုိက္ပါဦးေနာ႔….

Part 1



Part 2



Part 3



Part 4



Part 5



Part 6



Part 7



Part 8



Part 9



Part 10




“သူမဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အေ၀းဆုံးကုိ ထြက္ခြာသြားပါၿပီ….
စိတ္ကူးထက္လက္ေတြ႔ကုိ ပိုၿပီးဦးစားေပးတတ္တဲ႔ သူမက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မၿဖစ္သင္႔ဘူးတဲ႔လားဗ်ာ…

သူမကုိခ်စ္မိသြားေအာင္ သူမပဲဲ ဖန္တီးခဲ႔တာပါ…
ခ်စ္မိသြားတဲ႔ အခါမွာေတာ႔ အဲဒီ႔အခ်စ္ကုိ သူမကုိယ္တိုင္ပဲ ဖ်က္ဆီးခဲ႔ၿပန္တယ္…

ဒီလုိနဲ႔ပဲ သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀းခဲ႔ရၿပန္ပါတယ္…”

No comments: