Thursday, March 08, 2007

ကၽြန္ေတာ္ေၿပာခ်င္သမွ် ကၽြန္ေတာ္႔ Blog အေႀကာင္း

စာဖတ္သူေတြကေတာ႔ ထင္လိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ Blog က Ebook ေတြပဲ တင္ေနပါလားလုိ႔။ အဲလုိမ်ိဳး တစ္လုိင္းတည္း သီးသန္႔လုပ္ေနတာေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ေထြေထြထူးထူးေရးစရာ အေႀကာင္းမရွိေသးတာရယ္၊ စာဖတ္သူေတြကုိ တစ္ခုခုရေစခ်င္တဲ႔ ေစတနာတစ္ခုရယ္ေႀကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ႔ Ebook ေတြကုိ ဒုိင္ခံတင္ေပးေနတာပါ။ ေနာက္လည္းဆက္တင္ေပးသြားပါမယ္။ ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ္ ခဏအလုပ္နည္းနည္းၿပန္ရႈပ္လုိက္ဦးမယ္ဗ်ာ. Essay ၂ ပုဒ္ေရးစရာရွိေနေသးလုိ႔ပါ. အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လုိ႔ ဒီေနရာကေန ေၿပာလုိက္ပါရေစခင္ဗ်ာ…

2 comments:

Anonymous said...

ဟုတ္ပါျပီ...ဟုတ္ပါျပီ..ျပန္ေရးပါဗ်

Yan said...

ဘာညာေရ. စိတ္ေလွ်ာ႔၊ စိတ္ေလွ်ာ႔…