Friday, August 17, 2007

Peekaboo ျပႆနာကုိ ဒီလုိရွင္းပါ...


ကၽြန္ေတာ္ခရီးသြားေနတုန္း ေနာက္ပုိင္းမွာ ျပႆနာေတြ တက္ေနၾကတာ မသိလုိက္ဘူးဗ်ာ.

ေဩာ္. စိတ္မပူပါန႔ဲဦး.. Peekaboo ေတြ အလုပ္မလုပ္ဘူး ေျပာေနလုိ႔ပါ.

အေျဖက ဒီလုိဗ်. ကၽြန္ေတာ္လည္း ရွင္းျပခဲ႔ဖူးပါတယ္. ကၽြန္ေတာ္လုပ္ထားတဲ႔ Coding က ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ google pages မွာ တင္ထားတဲ႔ ဖုိင္နဲ႔ပါ. အဲဒါကုိ တုိက္ရုိက္ကူးမခ်ဘဲနဲ႔ ကုိယ္အဆင္ေျပတဲ႔ file hosting site တစ္ခုခုမွာ တင္ေပးဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ တုိက္တြန္းခဲ႔ဖူးပါတယ္. ခုျဖစ္ရတာက တုိက္ရုိက္ယူသြားတာေတြ မ်ားေနေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ google pages ေဒါင္းသြားတာပါ.

ကဲဗ်ာ. ဖုိင္ေပးလုိက္မယ္ေနာ္. ဒါကုိ အရင္ဆုံး save လုပ္ပါ.

http://yanaung.prospect.googlepages.com/myhacko.js

ျပီးရင္ File hosting site တစ္ခုခုမွာ သြားတင္ပါ. ျပီးသြားရင္ေတာ႔

<script src='http://yanaung.prospect.googlepages.com/myhacko.js' type='text/javascript'></script>

ဆုိတဲ႔ေနရာမွာ ဒီလုိ္အစားသြင္းေပးလုိက္ပါ.

<script src='Your URL' type='text/javascript'></script>

အေပၚက coding ေလးေတြက </head> မဆုံးခင္ေလးမွာ ထည္႔ခဲ႔တဲ႔ coding ေလးေတြပါ. မွတ္မိမယ္ထင္ပါတယ္.

ကဲ. အဲဒါဆုိရင္ ေနာက္ထပ္ peekaboo ျပႆနာ မရွိႏိုင္ေတာ႔ပါဘူး.


No comments: