Friday, April 06, 2007

မီးအိမ္ရွင္ႏွင္႔ ျမန္မာဘေလာ႔ဂ္ဂါေဖာင္ေဒးရွင္း

မဂၤလာညေနခ်မ္းေလးပါပဲ ခင္ဗ်ာ.

စာမူဘေလာ႔ဂ္အတြက္ PayPal Donation Button ေလးတစ္ခုကုိ လုပ္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားေနခဲ႔ပါတယ္. လက္ခံမယ္႔သူရဲ႔ PayPal Email Address က မေသခ်ာေသးတာမုိ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ Email နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ PayPal Account ကုိပဲ အစမ္းသုံးခဲ႔ပါတယ္.


လုံျခံဳမႈရွိမရွိ၊ ႏုိင္ငံေပါင္းစုံက လႉလုိ႔ရမရ အၾကိမ္ၾကိမ္ စမ္းသပ္ျပီးေနာက္ ေအာင္ျမင္စြာ PayPal Donation Button ေလးတစ္ခုကို ဖန္တီးလုိက္ႏုိင္ပါတယ္. အဲဒီ႔ Button ေလးရဲ႔ Code ကုိ Encrypted လုပ္ထားပါတယ္။ ျပီးေတာ႔ Spam Mails ေတြကုိ ေရွာင္ႏုိင္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ သိပ္အေရးမၾကီးတဲ႔ Free Email တစ္ခုကုိ Secondary Email အေနနဲ႔ ေကာက္ထည္႔ထားျပီး Primary Email ကုိ Hide လုပ္ထားပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ Donation Button ကေတာ႔ မဲေဆာက္ျမိဳ႔က Dr. Cynthia Maung ရဲ႔ မယ္ေတာ္ေဆးခန္းေလး အတြက္ပါ။ နည္းသည္မ်ားသည္မဟူဘဲ ဒီေန႔ဒီရက္က စျပီး ပရဟိတ ျမန္မာဘေလာ႔ဂ္ဂါ ေဖာင္ေဒးရွင္းေလးတစ္ခုကုိ ျဖဴစင္တဲ႔ ေစတနာ အရင္းခံနဲ႔ စတင္တည္ေထာင္လုိက္ပါတယ္လိ႔ု အားလုံးကုိ ေၾကျငာအပ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ…

ဒီေဖာင္ေဒးရွင္းေလးကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းနဲ႔ ရွင္သန္ၾကီးထြားလာေအာင္ ကၽြန္ေတာ္အတတ္ႏုိင္ဆုံး ၾကိဳးစားသြားပါမယ္. အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ နည္းမ်ားမဟူ ေဆာင္ရြက္ရာမွာ ၀ါသနာပါတဲ႔ စိတ္တူကုိယ္တူ ဘေလာ႔ဂ္ဂါ ေမာင္ႏွမမ်ားကုိ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာ လက္ကမ္းၾကိဳဆုိပါတယ္ ခင္ဗ်ာ. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တတ္တဲ႔ ပညာအစြမ္းနဲ႔ လူငယ္႔အားမာန္တုိ႔ကုိ ေပါင္းစပ္ျပီး မရွိဆင္းရဲသား ျပည္သူျပည္သားမ်ားကုိ အေျပာမဟုတ္၊ တကယ္လက္ေတြ႔ ကူညီႏုိင္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ MBF က ၾကိဳးစားသြားပါမယ္. ေစတနာမွန္ရင္ ဆင္းရဲသားျပည္သူေတြ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစဗ်ာ...

ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ခ်စ္ခင္အားေပးတဲ႔ စာဖတ္ပရိသတ္ၾကီးနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကလည္း ၀ိုင္း၀န္းပံ႔ပုိးေပးၾကပါလုိ႔ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ…

ဓာတ္ပုံတစ္ခ်ိဳ႔








No comments: