Tuesday, November 27, 2007

www.english4success.blogspot.com အေၾကာင္း တေစ႔တေစာင္း


အားလုံးပဲ မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ.

ကၽြန္ေတာ္ခုတေလာ ပုိ႔စ္ေတြ အေရးၾကဲသြားတာ တစ္မ်ိဳးမထင္ပါနဲ႔လုိ႔ ၾကိဳတင္ျပီး ေမတၱာရပ္ခံပါရေစ. ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ အဂၤလိပ္စာသင္ၾကားေရး ဘေလာ႔ဂ္ေလးအတြက္ အခ်ိန္ေပးထားလုိ႔ပါပဲ.

ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္လည္း ေကာင္းႏုိးရာရာဗဟုသုတေလးေတြ ျပန္စုေဆာင္းရင္း၊ ကုိယ္႔ရဲ႔ အဂၤလိပ္စာကုိလည္း ပုိျပီးကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ တတ္ေျမာက္ေအာင္ စာျပန္ဖတ္ေနတာေၾကာင္႔ပါပဲ.

အဂၤလိပ္စာသင္ၾကားေရး အစီအစဥ္ကုိ Website အေနနဲ႔ စတင္ဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားခဲ႔ေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဖက္က အဆင္သင္႔မျဖစ္ေသးပါဘူး. ဒါေၾကာင္႔ စာေတြပဲ အရင္ဆုံးတင္ျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားေနတာပါ. Website အဆင္သင္႔ျဖစ္ျပီဆုိရင္ ခုလုပ္ထားတဲ႔ ဘေလာ႔ဂ္ေလးက ပုိ႔စ္ေတြကုိ Domain Transfer လုပ္လုိက္တာနဲ႔ ျပီးသြားပါျပီ. သိပ္မခဲယဥ္းေတာ႔ပါဘူး. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လက္ထဲမွာ ပုိ႔စ္ေလးေတြ အရင္ရွိေနဖုိ႔က ပုိျပီး အေရးၾကီးပါတယ္.

ကၽြန္ေတာ္တာ၀န္ယူသြားမယ္႔ အပုိင္းေတြကေတာ႔ Grammar, Sentence Structure, Reading, Writing, TOEFL နဲ႔ FCE တုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္. SAT က ပုံစံေျပာင္းသြားျပီျဖစ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေလ႔လာဖုိ႔ လုိပါလိမ္႔မယ္. ဒါေၾကာင္႔ အဲဒါကုိ တာ၀န္မယူႏုိင္ေသးပါဘူး. ဒါ႔အျပင္ Common mistakes in English, Idioms, Slangs, Stories, Laughter… စတဲ႔ က႑ေလးမ်ားကုိလည္း အခါအားေလ်ာ္စြာ စီစဥ္တင္ဆက္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္. Grammar ကုိ သင္တဲ႔ အခါမွာ အေျခခံက စျပီး သင္သလုိ ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားေတြအတြက္လည္း အထူးအစီအစဥ္အေနနဲ႔ ေက်ာင္းသင္ခန္းစာမ်ားကုိ ပုိ႔ခ်သြားဖုိ႔ ရွိပါတယ္.

ဒါေတြအတြက္ လုိအပ္တဲ႔ စာအုပ္စာတမ္းမ်ား၊ ကၽြန္ေတာ္ေလ႔လာဖတ္မွတ္ထားဖူးခဲ႔တဲ႔ မွတ္စုမ်ားကုိ ရန္ကုန္က ကၽြန္ေတာ္႔မိသားစုထံ မွာၾကားျပီးပါျပီ. အခုေရးေနတဲ႔ ပုိ႔စ္ေလးေတြကေတာ႔ “Good English” Grammar စာအုပ္နဲ႔ Online Tutorials တစ္ခ်ိဳ႔ကုိ အေျခခံျပီး ေဆြးေႏြးတင္ျပထားတာပါ. ကၽြန္ေတာ္လုိအပ္တဲ႔ စာအုပ္စာတမ္းမ်ား ရလာခ႔ဲရင္ ဒီ႔ထက္ပုိျပီး ပံ႔ပုိးေပးသြားႏုိင္ပါလိမ္႔မယ္ခင္ဗ်ာ.

ဒီဘေလာ႔ဂ္ေလးအတြက္ ပါ၀င္ကူညီေရးသားလုိသူမ်ား အေနနဲ႔ကလည္း မိမိတုိ႔ သန္ရာသန္ရာ က႑ေလးေတြကုိ ဘာသာျပန္နဲ႔တကြ ေရးသားေပးပုိ႔ႏုိင္ပါတယ္. ဒါမွမဟုတ္ Email Address ေလးမ်ား ေပးပါ. ကၽြန္ေတာ္က invite လုပ္လုိက္ပါမယ္. အဲဒါကုိ accept လုပ္ျပီးရင္ ဒီဘေလာ႔ဂ္ေလးမွာ မိတ္ေဆြကုိယ္တုိင္ ပါ၀င္ေရးသားႏုိင္ပါျပီ…

အားလုံးပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႔ၾကပါေစခင္ဗ်ာ…

ခ်စ္ခင္ေလးစားလ်က္
ရန္ေအာင္

ေမွာင္လွခ်ည္လားလုိ႔ ျမည္တြန္ေတာက္တီးေနမယ္႔ အစား သင္႔မီးအိမ္ငယ္ေလးကုိ ထြန္းညွိေပးလုိက္ပါ.

(ကြန္ျဖဴးရွပ္)

1 comment:

ပီကေ said...

မဂၤလာပါ ကိုရန္ေအာင္
က်ေနာ္လည္း တတ္ႏိုင္တဲ့ ဘက္ကေန ကူညီေပးခ်င္ပါတယ္။ Chaos ေျပာလုိ႔ ဒီ အစီအစဥ္ေလးကို သိရတာပါ။ က်ေနာ္လည္း ေရးၿပီး ပို႔ၾကည့္ပါမယ္။ က်ေနာ့ရဲ႕ အီးေမးက phyoekyaw@gmail.com ပါ။