Friday, September 28, 2007

ငါ႔တုိင္းျပည္၊ ငါ႔လူမ်ိဳး၊ ငါ႔ႏုိင္ငံေတာ္ အတြက္ ငါ၏ အသက္ကုိ စြန္႔လႊတ္ရန္ သစၥာဓိ႒ာန္ျပဳသည္...


ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာက္ေနခဲ႔တာ ၾကာပါျပီ. ဒီကိစၥအတြက္ ကၽြန္ေတာ္အားလုံးကုိ ေတာင္းပန္ပါတယ္. ျပန္႔ၾကဲေနတဲ႔ စိတ္ဓာတ္ေတြကုိ ၾကိဳးစားထိန္းခ်ဳပ္ေနခဲ႔ရင္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ တန္ဖုိးေတြကုိ ရွာေဖြေနခဲ႔လုိ႔ပါ

ကၽြန္ေတာ္ဒီလုိမ်ိဳးစိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ တင္းၾကပ္မႈေတြ ျဖစ္ေပၚလာရတာက တစ္ခ်ိဳ႔ေသာ လူမႈေရးကိစၥေလးေတြေၾကာင္႔ပါ. အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားေျဖရွင္းလုိက္ႏုိင္ပါျပီ. ဘယ္လုိကိစၥေၾကာင္႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ စာျပန္ေရးဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္လုိက္ပါျပီ.

ေလာေလာဆယ္ ျမန္မာျပည္မွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ႔ အေျခအေနေတြကုိ အားလုံး အသိပဲ ျဖစ္မွာပါ. ဒါေတြကုိ ထပ္မံျပီး မေျပာျပလုိပါဘူး. အမွန္ေတာ႔ ျပန္မေျပာျပႏုိင္ေအာင္ကုိ ရင္နင္႔ေၾကကဲြခံစားရလုိ႔ပါ.

ကၽြန္ေတာ္႔တုိင္းျပည္၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ ျပည္သူလူထုအတြက္ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ ပညာနဲ႔ စိတ္ဓာတ္အင္အားကုိ အစြမ္းကုန္ အသုံးခ်သြားဖုိ႔ ပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္ ဆုံးျဖတ္လုိက္ႏုိင္ပါျပီ.

အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ႔ရတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အားလုံးပဲ နားလည္ခြင္႔လႊတ္ေပးႏုိင္ၾကမယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင္႔ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ.

အားလုံးကုိ ခ်စ္ခင္ေလးစားလ်က္

ရန္ေအာင္

No comments: