အိမ္ေရွ႔ကြက္လပ္ေလးထဲတြင္ လေရာင္က ျပိဳင္ဖက္မရွိ မင္းမူထားသည္။ အေပၚထပ္သုိ႔ အေမတက္သြားျပီး အိပ္ရာမ်ား ခင္းေနခ်ိန္တြင္ သူကေတာ႔ အဘြား၏ ၀ါးပက္လက္ကုလားထုိင္ေလးကုိ ထုတ္လ်က္ ကြင္းျပင္ထဲတြင္ ထုိင္ရင္း ေလညင္းခံ ေနမိသည္။ ျမိဳ႔ျပမီးေရာင္မ်ားႏွင္႔ ကင္းကြာသည္႔ ေက်းလက္ေတာရြာငယ္ေလး၏ လသာညသည္ ဆိတ္ျငိမ္ေအးခ်မ္း ေနသည္၊ သိမ္ေမြ႔ ျငိမ္႔ေညာင္းေနသည္။ ေကာင္းကင္ျပင္ၾကီးက ၾကယ္နကၡတ္ေတြကို ခါတုိင္းထက္ ပုိမုိစုံလင္စြာ ခင္းက်င္းျပထား ေနသည္ဟုပင္ ထင္ျမင္မိသည္။ ေန႔လယ္ေန႔ခင္းတြင္ ပူျပင္းေတာက္ေလာက္ေနေသာ သဲေျမျပင္ကအစ ညအခ်ိန္တြင္ေတာ႔ သူ၏ မာန္မာနမ်ားကုိ ခ၀ါခ်လ်က္ လေရာင္၏ ေအးျမေသာ ေမတၱာဓာတ္ေလးမ်ားကုိ ႏူးညံ႔စြာ စားသုံးေနေလသည္။
ေျခေထာက္ေရေဆးျပီး အိမ္ေပၚထပ္သုိ႔ သူတက္လာခဲ႔ခ်ိန္တြင္ အေမတုိ႔ အိပ္ေမာက်ေနၾကျပီ ျဖစ္သည္။ ေစ႔ထားေသာ တံခါးကုိ မင္းတုန္းထုိးလ်က္ ပိတ္လုိက္ျပီး ၀ါးၾကမ္းခင္းေလးမ်ားကုိ အသံမျမည္ေအာင္ ေျခဖြနင္းလ်က္ ေခါင္းရင္းဖက္ရွိ အိပ္ရာေဘးသုိ႔ လွမ္းလာခဲ႔လုိက္သည္။ ခပ္ေစာေစာ အိပ္ရာ၀င္ေလ႔ မရွိေသာသူ႔အတြက္ ညတာသည္ ရွည္လ်ားလြန္း လွသည္။
ေနာက္တစ္ေန႔ ညေနခင္းတြင္ အေမ၊ အန္တီႏွင္႔ သူတုိ႔ ညီအစ္ကုိႏွစ္ေယာက္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသုိ႔ အတူတူသြားၾကသည္။ ဘုန္းၾကီးကုိ ဦးခ်၀တ္ျပဳျပီးေနာက္ ဆံခ်ရန္ ေက်ာင္းေအာက္သို႔ ဆင္းလာခဲ႔ၾကသည္။ ကုိရင္ဖုိးတုတ္ၾကီးက သင္တုန္းဓားကုိ ရာဘာျပားေပၚတြင္ တရႊန္းရႊန္းေသြးလ်က္ အုတ္ေရကန္ေလးေဘးတြင္ ဓားေရးျပေနေလသည္။ လြန္ခဲ႔သည္႔ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔က ရွင္ျပဳ၊ နားသမဂၤလာပဲြတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ႔ေသာ ဆံခ်ပဲြကဲ႔သုိ႔ အေဖႏွင္႔ အေမက ပိတ္စတစ္ဖက္စီ ကုိင္လ်က္ သာမေဏေလာင္းလ်ာအား ျပဳံးၾကည္႔ေနသည္႔ ျမင္ကြင္းကုိ သူလြမ္းမိသည္။
ေခါင္းရိတ္ျပီးေနာက္ အုတ္ေရကန္ေလးေဘးတြင္ပင္ ေရကို စတိသေဘာ ခပ္ျမန္ျမန္ခ်ိဳးကာ ေက်ာင္းေပၚသုိ႔ ျပန္တက္ခဲ႔ၾကသည္။ ဘုန္းၾကီးေရွ႔ လင္ဗန္းေလးထဲတြင္ သကၤန္းႏွစ္ထုပ္ကိ ု ထပ္လ်က္ တင္ထားသည္ကုိ ေတြ႔ရသည္။ ဘုန္းၾကီးေရွ႔တြင္ ေဆာင္႔ေၾကာင္႔ကုိယ္စီ ထုိင္လ်က္ သီလယူ၊ သကၤန္းေတာင္းေနခ်ိန္တြင္ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ရိတ္ထားေသာ သူ႔ေခါင္းေပၚမွ အပူေငြ႔မ်ား တရွိန္ရွိန္ ထုိးထြက္ေနသည္ကုိ ခံစားမိသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ကုိရင္ဖုိးတုတ္ၾကီးက သကၤန္းကူစည္းေပးသည္။ သူ႔အတြက္ သကၤန္းက အနည္းငယ္ၾကီးေနေသာ ေၾကာင္႔ ထက္၀က္ခ်ိဳးကာ သကၤန္းရုံရသည္။
ဘုန္းၾကီးႏွင္႔ ေခတၱစကားစျမည္ ေျပာျပီးေနာက္ အေမႏွင္႔ အန္တီက အာဂႏၱဳ ကုိရင္အသစ္စက္စက္ေလး ႏွစ္ပါးကုိ သူတုိ႔သီတင္းသုံးရမည္႔ ေက်ာင္းတုိက္သို႔ လုိက္ပုိ႔ေပးသည္။ ကိုရင္ဖုိးတုတ္ၾကီးတုိ႔ႏွင္႔ အတူတူေနရမည္ ျဖစ္သည္။ ေက်ာင္းတုိက္ဟုသာ ဆုိရေသာ္လည္း ပ်ဥ္ေထာင္သြပ္မုိးထားေသာ တဲေက်ာင္းေလးသာ ျဖစ္သည္။
ကုိရင္ဖုိးတုတ္ၾကီးတုိ႔၊ ကုိရင္စိန္ေဗဒါၾကီးတုိ႔က ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းရွိ ကုိရင္ၾကီးမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ဆရာေတာ္ၾကီး မ်ားအား ၀တ္ျဖည္႔ရာတြင္လည္းေကာင္း၊ ေက်ာင္းတုိက္ေ၀ယ်ာေ၀စၥ အ၀၀ ျပဳလုပ္ထိန္းသိမ္းရာ တြင္လည္း ေကာင္း၊ အလႉအတန္းရွိလွ်င္လည္းေကာင္း၊ ကိုရင္ငယ္၊ ေက်ာင္းသားငယ္မ်ားအား ထိန္းသိမ္း ၾကပ္မတ္ရာတြင္ လည္းေကာင္း ေက်ာင္းထုိင္ဘုန္းၾကီး၏ အာဏာကုန္လဲႊအပ္ထားျခင္း ခံရေသာ ကုိရင္ၾကီးမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ႏွစ္တုိင္း ရြာကုိလာေနၾက ျဖစ္ေသာ သူတုိ႔ညီအစ္ကုိႏွင္႔ ကုိရင္ၾကီးမ်ားက ေဆြမ်ိဳးရင္းခ်ာမ်ား သဖြယ္ ခင္မင္ရင္းႏွီးေနၾကျပီ ျဖစ္သည္။
ေမွာင္ရီပ်ိဳးခ်ိန္တြင္ ေက်ာင္းတုိက္ေပၚမွ ေၾကးစည္သံ ထြက္ေပၚလာသည္။ တစ္ခ်ိန္တည္းတြင္ ေက်ာင္းေလွကားရင္းရွိ ေခါင္းေလာင္းၾကီးကုိလည္း ကိုရင္တစ္ပါးက အခ်က္မွန္မွန္ ထုိးသည္။ အေပၚထပ္မွ ေၾကးစည္သံ တစ္ခ်က္၊ ေအာက္ဖက္မွ ေခါင္းေလာင္းသံတစ္ခ်က္စီျဖင္႔ အခ်က္ (၂၀) ခန္႔ ထုိးခ်ိန္တြင္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသားမ်ား၊ ကုိရင္မ်ား၊ သံဃာေတာ္မ်ား အားလုံး ေက်ာင္းတုိက္ေပၚသုိ႔ တက္ရန္ ျပင္ဆင္ၾကသည္။ ေခါင္းေလာင္းသံမ်ား ညံေနခ်ိန္တြင္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွ ေခြးမ်ားကလည္း သံရွည္ဆဲြကာ အူၾကသည္။ သာဓုေခၚျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ကိုရင္ၾကီးမ်ားက ရွင္းျပသည္ကုိ မွတ္သားဖူးသည္။ ဘုရား၀တ္ျပဳခ်ိန္ ျဖစ္သည္။
ဘုရား၀တ္ျပဳခ်ိန္တြင္ ေက်ာင္းထုိင္ဘုန္းၾကီးက ေရွ႔ဆုံးမွ ထုိင္သည္။ ေနာက္တစ္တန္းတြင္ ဦးဇင္းၾကီးမ်ားက ထုိင္သည္။ ထုိ႔ေနာက္တြင္မူ ကုိရင္ၾကီးမ်ားႏွင္႔ ကုိရင္ငယ္မ်ားက ညာမွဘယ္သုိ႔ ၀ါစဥ္အလုိက္ ထုိင္ၾကရသည္။ ေနာက္တန္းတြင္မူ ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ေသာ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသားမ်ား ထုိင္ၾကရသည္။ ဘုရားစင္တြင္ ထြန္းညွိထားေသာ ၀ါဆုိဖေယာင္းတုိင္ၾကီးမ်ားက မိမိတုိ႔၏ ရွိန္ရွိန္လြန္႔ျငီး၊ ေရာင္ဆီမီးျဖင္႔ သုံးလူ႔ရွင္ပင္ ႏႈိင္းသူမျမင္သည္႔ ရွင္ေတာ္မုနိအား ရွိခုိးေကာ္ေရာ္ ဖူးေျမာ္ၾကည္ညိဳလ်က္…
ဩကာသမွ ဆယ္ပါးသီလ ေဆာက္တည္သည္အထိ သူတုိ႔ ညီအစ္ကုိႏွစ္ေယာက္ အားလုံးႏွင္႔အတူ သံျပိဳင္လုိက္ဆုိ ႏုိင္ၾကသည္။ ထုိ႔ေနာက္တြင္ေတာ႔ လက္အုပ္ေလးခ်ီလ်က္ မ်က္လုံးေလးမွိတ္လ်က္ ဆရာေတာ္၊ သံဃာေတာ္မ်ား ဆက္လက္ရြတ္ဆုိေနသည္ကုိ အသာေလးျငိမ္လ်က္ နားေထာင္ေနလုိက္ၾကသည္။ ဘုရား၀တ္ျပဳ ျပီးခ်ိန္သည္ တစ္ေန႔တာ၏ ကုန္ဆုံးခ်ိန္လည္း ျဖစ္သည္။ ဆရာေတာ္က မိမိ၏အခန္းတြင္းသုိ႔ ၀င္သြားသည္။ ေက်ာင္းတုိက္ေပၚတြင္ အိပ္စက္သည္႔ ကုိရင္ငယ္မ်ား၊ ေက်ာင္းသားေလးမ်ားက ေဘးတြင္ စီတန္းခ်ထားသည္႔ ေသတၱာေလးမ်ားေပၚတြင္ တင္ထားေသာ မိမိတုိ႔၏ အိပ္ရာခင္းေလးမ်ားအား ယူၾကသည္။ ထုိ႔ေနာက္ မိမိတုိ႔ ဘုရား၀တ္ျပဳသည္႔ အခန္းက်ယ္ၾကီးထဲတြင္ပင္ အစီအရီခင္းကာ အိပ္စက္အနားယူဖုိ႔ ျပင္ဆင္ၾကသည္။
အခ်ိဳ႔ေက်ာင္းသားမ်ား၊ ကုိရင္မ်ားကမူ မိမိတုိ႔ အိပ္ရာမ်ားကုိ ခင္းကာ မအိပ္ေသးဘဲ ေက်ာင္းတုိက္ေအာက္သုိ႔ ျပန္ဆင္းၾကသည္။ အခ်ိဳ႔က ရြာထဲသုိ႔ ျပန္ၾကြကာ မိမိတုိ႔၏ အိမ္သုိ႔ ေခတၱျပန္ၾကသည္။ အခ်ိဳ႔ကမူ ရြာ၏ေတာင္ဖက္ ယြန္းယြန္းသုိ႔ တစုိက္မတ္မတ္ ခ်ီတက္ၾကသည္။ ထုိေနရာတြင္ ရြာ၏ တစ္ခုတည္းေသာ အပန္းေျဖစခန္းတစ္ခု ရွိသည္။ ဗီြဒီယုိရုံ ျဖစ္သည္။
ရြာတြင္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းႏွစ္ေက်ာင္းရွိသည္။ အေရွ႔ေက်ာင္းနွင္႔ အေနာက္ေက်ာင္းဟူ၍ျဖစ္သည္။ မိမိတုိ႔ေက်ာင္းက အေနာက္ေက်ာင္းျဖစ္သည္။ မည္သည္႔အတြက္ေၾကာင္႔ ႏွစ္ေက်ာင္းကဲြရသည္ကုိ အေသးစိတ္မသိေသာ္လည္း ထုိေက်ာင္းတုိက္ႏွစ္ခု အဆက္အစပ္ အေခၚအေျပာသိပ္မရွိသည္ကုိေတာ႔ သိသည္။ အေရွ႔ေက်ာင္းဘုန္းၾကီးက အေနာက္ေက်ာင္းအလႉသုိ႔ ၾကြေလ႔မရွိသလုိ အေနာက္ေက်ာင္းဘုန္းၾကီး ကုိလည္း အေရွ႔ေက်ာင္းက ဖိတ္ၾကားေလ႔ မရွိေခ်။ ဒကာဒကာမမ်ားက အစ အေရွ႔ေက်ာင္းဒကာ၊ အေနာက္ေက်ာင္းဒကာဟူ၍ သီးသီးသန္႔သန္႔ အမည္တြင္တတ္ ၾကေသးသည္ တမုံ႔။
အေရွ႔ေက်ာင္းႏွင္႔ အေနာက္ေက်ာင္းသည္ ေညာင္ပင္ၾကီးတစ္ပင္ႏွင္႔ လွည္းလမ္းေၾကာင္းတစ္ခုသာ ျခားသည္။ တစ္ရြာလုံးသုံးၾကေသာ ေသာက္ေရကန္တြင္ အေရွ႔ေက်ာင္းက လာေရာက္ ေရခပ္ျခင္း မျပဳလုပ္။ သူတုိ႔အတြက္ အ၀ီစိတြင္းတစ္တြင္း သီးသန္႔တူးထားၾကသည္။ ေရတြင္းတြင္ ေရးထိုးလႉဒါန္းထားေသာ စာကမၸည္းကုိက အေရွ႔ေက်ာင္း တုိက္နာမည္ကို ရည္ညႊန္းေရးထုိးထားသည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ထုိေရတြင္းတြင္ အေရွ႔ေက်ာင္းကုိရင္မ်ားမွ အပ မည္သူမွ် ေရခပ္ျခင္း ျပဳလုပ္သည္ကုိ မေတြ႔ရေခ်။ အခ်ိဳ႔က အေရွ႔ေက်ာင္း ဘုန္းၾကီးလြန္သည္ဟု ေျပာၾကသည္။ အခ်ိဳ႔ကမူ အေနာက္ေက်ာင္းဘုန္းၾကီးက မာနၾကီးသည္ဟု ဆုိၾကျပန္သည္။
မည္သုိ႔ဆုိေစ ေက်ာင္းတုိက္ႏွစ္ခုၾကားမွ လွည္းလမ္းေလးသည္ တစ္ရြာလုံး၏ မုခ္ဦး၀င္ေပါက္ ျဖစ္သည္။ ထုိလမ္းေၾကာင္းေလးမွတဆင္႔ ရြာသူရြာသားတုိ႔ လယ္ထဲဆင္းၾကသည္၊ ေတာထဲသြားၾကသည္၊ ျမိဳ႔သုိ႔ ကူးၾကသည္။ ထုိလမ္းေၾကာင္းေလးေပၚတြင္ပင္ နံနက္ခင္းတြင္ ႏြားမ်ားကုိ ေတာထဲသုိ႔ ေက်ာင္း၍ ညေနခင္းတြင္ ေတာထဲမွ ရြာထဲသုိ႔ ျပန္ေမာင္း၀င္လာၾကသည္။ အေရွ႔ေက်ာင္းႏွင္႔ အေနာက္ေက်ာင္း အဆက္အစပ္ သိပ္မရွိၾကေသာ္လည္း ေက်ာင္းတုိက္ႏွစ္ခု ၾကားမွ မန္က်ည္းပင္တုိ႔က အခ်ိန္မွန္မွန္ သီးဆဲ၊ ရွဥ္႔ကေလးမ်ားကလည္း ဟုိဟုိဒီဒီ ကူးလူးေျပးလႊားဆဲ၊ မုိးတြင္းတြင္ ေသာက္ေရကန္သည္ ကမ္းနဖူးထိ ေရတက္ျမဲ၊ ေညာင္ပင္ေဘးမွ တစ္ခုတည္းေသာ စာသင္ေက်ာင္းေလးသည္လည္း စာအံသံေလးမ်ားကုိ အခ်ိန္မွန္မွန္ ဖြင္႔ထုတ္သီေၾကြးေနဆဲ…
နံနက္ခင္း တုံးေမာင္းေခါက္ခ်ိန္တြင္ ကပ်ာကသီ မ်က္ႏွာသစ္၊ သကၤန္းကုိ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ရုံကာ ေက်ာင္းတုိက္ေပၚသုိ႔ တက္၍ ဘုရား၀တ္ျပဳရသည္။ အရုဏ္ဆြမ္းကပ္သည္႔ အလႉရွင္ရွိလွ်င္ ဆြမ္းခံၾကြစရာမလုိဘဲ အာရုံဆြမ္းတစ္ခါတည္း ဘုဥ္းေပး၍ ရသည္။ မရွိလွ်င္မူ ဆြမ္းခံၾကြရန္ ျပင္ဆင္ၾကရသည္။
ဆြမ္းခံၾကြခ်ိန္တြင္ ရုံရေသာ သကၤန္းရုံနည္းသည္ သာမန္အခ်ိန္တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ သကၤန္းရုံနည္းႏွင္႔မတူ။ သကၤန္းအေပၚရုံကုိ ေခါင္းပါျမဳပ္ေအာင္ ျခဳံလိုက္ျပီး အနားစႏွစ္ဖက္ကုိ ညီေအာင္ညွိရသည္။ ထုိ႔ေနာက္တြင္မူ အနားစမွ စတင္ကာ သကၤန္းကုိ တျဖည္းျဖည္းလိပ္ယူလ်က္ လက္ေမာင္းေအာက္ဖက္သုိ႔ သြင္းယူရသည္။ ေအာက္ေျခအနား ညီရန္လည္း ဂရုျပဳရေသးသည္။ လည္ပင္းေနာက္မွ သကန္းစကို ေကာ္လာသဖြယ္ ေထာင္လ်က္ လည္ပင္းသား မေပၚေအာင္ ေသေသခ်ာခ်ာ ဖုံးဖိရေသးသည္။ လက္ကေတာ႔ထုိးရုံသည္ဟု ေခၚေလ႔ရွိၾကသည္။ လိပ္ထားေသာ သကၤန္းမွ ထြက္လာသည္႔ သကၤန္းလိပ္ကေလးကုိ ဘယ္ဖက္လက္ဖ၀ါးေလးထဲတြင္ ဆုပ္ကုိင္ထားရသည္။ မေတာ္တဆ ထုိသကၤန္းလိပ္ကေလးအား လႊတ္ခ်မိလုိက္လွ်င္ လက္ေမာင္းတေလွ်ာက္ အရစ္လည္း ေလွ်ာက်ကာ သကၤန္းတစ္ခုလုံး ေျပက်သြားတတ္သည္။ သူတုိ႔ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ကုိ ေဘးမွ ကုိရင္မ်ားက ကူ၍ လက္ကေတာ႔ထုိးရုံေပးၾကသည္။
ထုိ႔ေနာက္တြင္မူ ကိုရင္ငါးပါးတန္သည္၊ သုံးပါးတန္သည္ျဖင္႔ အုပ္စုေလးမ်ားခဲြလ်က္ မိမိတုိ႔အတြက္ သတ္မွတ္ထားေသာ လမ္းေၾကာင္းေလးမ်ားအတုိင္း ရြာထဲသုိ႔ ကိုယ္စီ ဆြမ္းခံၾကြၾကရသည္။ ေရွ႔တြင္ ေၾကးစည္ေလးကုိင္ထားေသာ ေက်ာင္းသားငယ္ေလးက ပုဆုိးခပ္တုိတုိ၀တ္လ်က္ ေၾကးစည္ေလးကုိ ေနာင္ခနဲ တစ္ခ်က္ထုကာ ဆြမ္းေတာ္ဗ်ိဳ႔ဟု လမ္းေၾကာင္းတေလွ်ာက္ စဥ္ဆက္မျပတ္ ေအာ္သြားသည္။ သူ႔ေနာက္တြင္ ၀ါစဥ္အလိုက္ ကုိရင္ၾကီးမ်ား၊ ကုိရင္ငယ္ ေလးမ်ားက သပိတ္ကုိယ္စီပိုက္လ်က္ လုိက္ၾကရသည္။ ေနာက္ဆုံးတြင္မူ ေက်ာင္းသားၾကီးတစ္ဦးက ဆုိင္းထမ္းပုိးကုိ ထမ္းလ်က္ လိုက္ရသည္။ ဆုိင္းထမ္းပုိး၏ ေရွ႔ႏွင္႔ေနာက္တြင္ လင္ဗန္းတစ္ခုစီ ဆဲြခ်ိတ္ထားလ်က္ ထိုအေပၚတြင္မွ အုပ္ေဆာင္းေလးျဖင္႔ အုပ္ထားတတ္သည္။
ေက်ာင္းသားငယ္ဘ၀အျဖစ္လည္း ဆြမ္းေတာ္ဗ်ိဳ႔ဟု ရြာရုိးကုိးေပါက္ ေအာ္ကာ ဆြမ္းခံထြက္ဖူးသည္။ ကုိရင္ဘ၀အျဖစ္ ႏွင္႔လည္း သပိတ္ကုိပိတ္လ်က္၊ မ်က္လႊာေလးကုိ အသာခ်လ်က္ ဆြမ္းခံၾကြဖူးသည္။
ေ၀လီေ၀လင္း အခ်ိန္တြင္ ၀မ္းဗုိက္ထဲမွ တက်ဳတ္က်ဳတ္ျမည္လ်က္ ခပ္သုတ္သုတ္ ဆြမ္းခံၾကြရေသာ ရြာနံနက္ခင္း ေလးမ်ားကုိ လြမ္းမိပါဘိ….
~ ေရခဲငွက္ ~
5 comments:
ကိုရန္ေလးေရ ...
အညာဘြဲ႔ ၃ ပုဒ္လံုး တခါတည္း ဖတ္သြားတယ္။
တကယ္ကို မ်က္စိထဲျမင္ေယာင္လာေအာင္ ပီပီျပင္ျပင္ သ႐ုပ္ေဖာ္ႏိုင္တာပဲ။
စာပန္းခ်ီဆိုတာ ဒါမ်ဳိးထင္ပါရဲ႕။
ေရးတတ္ေပစြ ... ။ ျခယ္မႈန္းတတ္ေပစြ ... ။
ရသစာေပေကာင္းတစ္ခုကို ခံစားသြားပါတယ္။
အပုိင္း(၃) ျပီးျပန္ေတာ့ အပုိင္း(၄)ကုိ ဆက္ေမွ်ာ္
ေနတယ္ဗ်ာ။
>မေမ.... မေမေရးတဲ႔ အူပါရႉပါ ဖတ္ျပီးကတည္းက ဒီလုိျဖစ္သြားတာပဲဗ်. သုိင္းက်ဴး း)
>. ... ေကာင္းပါျပီဗ်ာ.
> ကုိေအာင္... မုဒ္၀င္တုန္းေလး ေရးခ်ေနတာဗ်. အားေပးတာ ေက်းဇူး.
ဆရာမ ခင္ခင္ထူးဝတၳဳတိုေလးေတြ ဖတ္ဖူးေတာ႔
အကိုအညာ အေၾကာင္းေလး ဖတ္ရင္း အညာကိုေတာ႔ ရင္းနွီးေနသလို ျဖစ္ေနျပီ အကိုရန္ေအာင္ေရ..။
စာေရးေကာင္းတယ္ေနာ္။
Post a Comment