Thursday, November 06, 2008

မ-၄ (သုိ႔) လြမ္းအိပ္မက္


အိပ္မက္လား၊ တကယ္႔အျဖစ္အပ်က္လားေတာ႔ မသိ
ညက ကၽြန္ေတာ္႔နဖူးကုိ 'မ' လာနမ္းသြားခဲ႔တယ္.
ေျပာသြားေသးတယ္.
'လြမ္းေနတာလားဟင္' တဲ႔...

မ်က္စိကုိ ခ်က္ခ်င္းဖြင္႔မိေတာ႔
အလင္းတန္းတစ္ခုက မညွာမတာ တုိး၀င္သြားခဲ႔တယ္.
ကုိယ္႔အျဖစ္ကုိယ္ ျပန္ေတြးရင္း
'ဟင္း' ခနဲ သက္ျပင္းရွည္တစ္ခ်က္ခ်
တစ္ညလုံး မီးဖြင္႔လ်က္သား
စားပဲြေပၚပါးအပ္ရင္း
ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ႔တာကုိး...

ေရွ႔တည္႔တည္႔ကုိ လွမ္းၾကည္႔မိေတာ႔
အ၀ါေရာင္မီးလုံးေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ ယူဇာနိမ္း(မ္)ေလးက
အားငယ္စြာနဲ႔ ျပန္လွမ္းၾကည္႔တယ္.
'မ' မလာႏုိင္ဘူးဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္.
သိပါတယ္ 'မ' ရယ္..

မလာႏိုင္မွန္းသိလ်က္နဲ႔
ေပၚလာေလမလား ေမွ်ာ္မိတာ
ကၽြန္ေတာ္႔အျပစ္ပါ.

တုံ႔ျပန္မႈမရွိတဲ႔ 'မ' ရဲ႔ နာမည္ေလးေဘးမွာ
ကလစ္ခဏခဏ ေခါက္ရင္း
ဟုိးအေ၀းၾကီးကေန ကၽြန္ေတာ္ လြမ္းေနရတဲ႔အေၾကာင္း
ေအာ႔ဖ္လုိင္း မက္ေဆ႔ခ်္ေတြ ပုိ႔ရေပါင္းလည္း မ်ားျပီ.
'မ' ရဲ႔ ဖုန္းနံပါတ္ေလးကုိ ထုိင္ၾကည္႔လုိ႔
ေခၚသင္႔လား မေခၚသင္႔လား ေမးခြန္းေတြမ်ားစြာထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ႔္၀ိညာဥ္ ညင္သာစြာ အသက္မဲ႔ေနခဲ႔တယ္.

ညရယ္..
ရွည္လြန္းလုိက္တာ.
စိတၱဇည...
ေသြးပ်က္ည...
အိပ္ပ်က္ည...
ႏွိပ္စက္ည...
လြမ္းဆြတ္ည...
၀ဋ္ခံရတဲ႔ည...

လမင္းၾကီးကုိ တမ္းတလုိ႔
မွန္းဆ ငုိေၾကြးေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္
ၾကယ္စင္ အေဖာ္ေလးေတြကုိလည္း မခုံမင္ႏုိင္ေတာ႔ပါဘူး.
တဂုိးေျပာခဲ႔တဲ႔ အမွန္တရား
ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ မခံစားႏုိင္ခဲ႔ပါဘူး.
ရူးတယ္ေျပာလဲ ေျပာေတာ႔ 'မ' ရယ္.
အခ်စ္စစ္ဆုိတာ Assembly လုိင္းထဲက ထြက္က်လာတဲ႔
ေပါေပါေလာေလာ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းမွ မဟုတ္ခဲ႔တာ...

To Be or Not To Be ဆုိတာလည္း
ရွိတ္စပီးယားရဲ႔ ဟင္းမလက္အတြက္ပဲ မွန္မွာပါ.
ဆုံးျဖတ္ခံရျပီးသား ဘ၀ႏွစ္ခုအတြက္ေတာ႔
Not To Be or Never To Be ဆုိတာပဲ ရွိခဲ႔ေတာ႔တယ္.
ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမလဲဟင္
အဲဒီ႔ေမးခြန္းကုိ ကၽြန္ေတာ္သိပ္မုန္းတယ္.
ကုိယ္လုပ္ခ်င္တာကုိ ကုိယ္အျမဲသတ္မွတ္ခဲ႔တဲ႔လူတစ္ေယာက္အတြက္
'ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမလဲ' ဆုိတဲ႔ ေမးခြန္းမ်ိဳးက
ေဆာက္တည္ရာမရ ျဖစ္လြန္းေနခဲ႔တယ္.
ဒါေပမယ္႔ ျပန္ေမးေနမိဆဲပါ
'ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲဟင္ မ'
'မ ကုိ သိပ္ခ်စ္မိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမလဲ မ ရယ္'...

အိပ္မက္လား တကယ္႔အျဖစ္အပ်က္လားေတာ႔ မသိ
ညက ကၽြန္ေတာ္႔နဖူးကုိ 'မ' လာနမ္းသြားခဲ႔တယ္.
ေျပာသြားေသးတယ္
'လြမ္းေနတာလားဟင္' တဲ႔..

ဟုတ္.
လြမ္းေနတယ္
သိပ္လြမ္းေနတယ္.
ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ကို လြမ္းဆြတ္ေနမိတယ္ 'မ' ရယ္...

8 comments:

flowerworld said...

တ႔ိုရဲ႕ဦးဦးကေတာ့...မ..မွ..မ..ပဲေနာ္
လြမ္းဆြတ္ေနရေသာအခ်ိန္မ်ား ျမန္ျမန္ကုန္ဆုံးပါေစလို႔ ေတာင္းဆုျပဳေပးပါတယ္ေနာ္

ကိုရင္ေနာ္ခင္ေလးငယ္ said...

ဘုရား.. ဘုရားး....!!

“““ညက ကၽြန္ေတာ္႔နဖူးကုိ 'မ'
လာနမ္းသြားခဲ႔တယ္.
ေျပာသြားေသးတယ္
'လြမ္းေနတာလားဟင္' တဲ႔..”””

ကိုယ္ေတြဘာေတြမ်ားပူေနလား..!!
စိတ္ေတြကိုၿငိမ္ေအာင္ထားေနာ္..
ဘုရား၊ တရား၊ သံဃာ ကိုအာ႐ံုျပဳ...

......လန္႔မသြားပါနဲ႔......
((အိပ္မက္လား တကယ္႔အျဖစ္အပ်က္လား))
သိခ်င္တယ္ဆို...??

ေျပာသလိုေလးဂယ္လုပ္ၾကည့္ေနာ္...
ဟက္.. ဟက္..!!

ခင္မင္စြာျဖင့္
ကိုရင္၊ ခင္ေလး၊ ကေလးေလး

WWKM said...

ဟုတ္.
လြမ္းေနတယ္
သိပ္လြမ္းေနတယ္.
ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ကို လြမ္းဆြတ္ေနမိတယ္ 'မ' ရယ္...

ဒီတခါေတာ႔ ..ကဗ်ာေလးဖတ္ျပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္.
ကိုရန္ေအာင္ က "မ " ကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္
တာပဲေနာ္. အဆင္ေျပပါေစ. ကိုရန္ေအာင္ ေရ။

ေလးစားခင္မင္လ်ွက္
မ၀ါ

လင္းဦး(စိတ္ပညာ) said...

မ ကို လြမ္းေနတဲ့ ကဗ်ာပါလား.. ေကာင္းပါ၏ ကိုရန္ေအာင္ ။ :)

ငယ္ဂရိုး said...

ခုလို လၿပည့္ညေလးေတြဆို ပိုၿပီးလြမ္းလို့ေကာင္းတယ္ေနာ္...အစ္ကိုရန္ေအာင္ေရ..
:-)

:P said...

လြမ္းရတဲ့ညေတြလြန္ပါေစ...
ပံု /ခင္၀မ္း

kiim said...

အကိုခ်စ္တဲ ့မ တေယာက္ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ..
ဒီမွာကိုရန္ေအာင္လြမ္းေနၿပိေလ..ၿမန္ၿမန္လာပါေတာ့.. :P

မသက္ဇင္ said...

ဟုတ္.
လြမ္းေနတယ္
သိပ္လြမ္းေနတယ္.
ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ကို လြမ္းဆြတ္ေနမိတယ္ 'မ' ရယ္...

ကဗ်ာေလးဖတ္ရင္း--အေတာ္စိတ္မေကာင္း
ျဖစ္သြားပါတယ္--ကိုရန္ေအာင္---
မ--နဲ႔ အျမန္ဆံုးျပန္ဆံုႏိုင္ပါေစ--